Pagina's

zaterdag 13 april 2013

Kerst met bellen, ballen of klokken.

Goeie morgen,

hier weer een nieuwe kaart voor de kerstchallenge nr 10 bij Time for Magnolia challenge.
Het thema voor deze week is gebruik kerst bellen, kerstballen of kerstklokken op je kaart.
Ik heb deze keer gekozen voor tilda with bel uit de newyears collectie uit 2008.

 

De vorm van de kaart heb ik met een go-kreate mal gemaakt met de XXL frame frilly 10.
Het papier weet ik niet meer welk merk dat is.
Ik heb tilda ingekleurd met mn copics: E000,00,01,93 E44,43,42 E09,07,R37 E84,Y26,Y28 YG97,95,93
De bloemen en de bel komen uit eigen voorraad. net als de knoopjes. Ik heb ook nog een memorybox mal gebruikt voor de hulst tak en een noor design mal die onder mn strik uit steekt.


Challenge nr 9 loopt momenteel ook nog dus heb je nog tijd over om een kaartje te maken met het thema: maak een label of gebruik labels op je kaart. Doe dan vooral gezellig mee en maak kans op de prachtige prijs van 10 dollar kadobon voor tilda's town.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Margreet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwwww toppertje Margreet, wat een mooie kerstkaart.! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n gave kaart is dit zeg!!! Geweldig meis en die mal.... toppie!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet