Pagina's

dinsdag 12 maart 2013

Happy Birthday Card!!

Hoi hoi,
Ik heb deze week n koffiefilter kaartje gemaakt. Ik had een filmpje van dit kaartje gezien en ben er dus ook gelijk mee aan de slag gegaan
Ik moest een verjaardagskaartje maken dus heb ik tilda with love cake en ops tilda uit de yummy for your tummy en tilda's strawberry cupcakes gebruikt ik heb ze ingekleurd met copics E000,00,01,93 E27,25,23,21 R85,83,81,RV10 R59,46.37 YG97,95,93 YR21 Y32 E47,44,43,42,41,40 74,71,70
Het papier is van maja design al n oudere serie fika.



De tekststempels zijn van lotv en eline's huis. Ik heb de hart label van magnolia gebruikt en de 2 harten van marianne design. Ook de helleborisjes zijn magnolia doohickey's.
Het kant en de bloemen en bedels zijn uit eigen voorraad.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ook wil ik iedereen die op mn vorige kaart gereageerd heeft bedanken.

6 opmerkingen:

  1. Wooowww wat super mooi zeg, geweldig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margreet,
    wat is het toch een mooie kaart hé!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een Prachtig kaartje !
    groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend gemaakt Margreet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een oogverblindende kaart heb je gemaakt Margreet! Zoooo gaaf! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie even langs geweest zijn en bedankt voor je reactie.

Liefs Margreet